Ford Mondeo 2.0 an 2008 problema comunicare ECU
Pagina 1 din 1
Ford Mondeo 2.0 an 2008 problema comunicare ECU
Ford Mondeo 2.0 an 2008 poate cineva a mai intampinat aceasta problema Mai jos gasiti si rezolvarea .Masina lasata bine seara dimineata nu mai porneste in bord afiseaza engine malfunction si probleme immo.La testare se poate comunica cu toata masina mai putin cu ECU .verificat cablaje in zona panoului sigurante in habitaclu motor .Probat cu alt ECU alt BCM .scoase mufele de proba de pe ceasuri bord si din modul abs .verificat sigurante relee masina tot la fel .Testarea sa facut cu doua testere diferite ambele cu licente ..Este bine de stiut ca aceste modele si nu numai cu
1 ECU fiind montat in partea stg in fata roti din cauza umezeli pot aparea probleme de corodare sau anumite componente gen procesor..
2 Cu modul Abs montat in spatele acumulatorului probleme cablaj si mufa
3 Cu ceasuri bord probleme contacte lipituri mufa. etc
In continuare voi posta poze cu scheme si linkuri care sper ca va vor fi utile
Coduri defect care persistau
Verificare retea CAN partea1
Verificare retea CAN partea 2
Tablou sigurante
Motor DW10C 2,0l TDCi Cablaj
Reparati ECU
Reparati ABS
Am trecut la verificari cablaje
Inclusiv spre ECU
Puncte slabe cablaj in habitaclu motor
Masuratori pini ECU
Explicatie corespondent mufe ECU
Verificari retea CAN
Dupa toate verificarile efectuate tot nu avem comunicare cu ECU Motor desi reteaua CAN era ok aveam lipsa +Permanent la calculatorul motor fiind un fir intrerupt in izolatie aveam 9 volti in loc de 12volti
Tsb Ford
Si inca o problema rezolvata pareri uni Ecu alti sigurante alti cheie chit pornire ,diverse pareri pe langa subiect ....
1 ECU fiind montat in partea stg in fata roti din cauza umezeli pot aparea probleme de corodare sau anumite componente gen procesor..
2 Cu modul Abs montat in spatele acumulatorului probleme cablaj si mufa
3 Cu ceasuri bord probleme contacte lipituri mufa. etc
In continuare voi posta poze cu scheme si linkuri care sper ca va vor fi utile
Coduri defect care persistau
Verificare retea CAN partea1
Verificare retea CAN partea 2
Tablou sigurante
Motor DW10C 2,0l TDCi Cablaj
Reparati ECU
Reparati ABS
Am trecut la verificari cablaje
Inclusiv spre ECU
Puncte slabe cablaj in habitaclu motor
Masuratori pini ECU
Explicatie corespondent mufe ECU
Verificari retea CAN
Dupa toate verificarile efectuate tot nu avem comunicare cu ECU Motor desi reteaua CAN era ok aveam lipsa +Permanent la calculatorul motor fiind un fir intrerupt in izolatie aveam 9 volti in loc de 12volti
Tsb Ford
Si inca o problema rezolvata pareri uni Ecu alti sigurante alti cheie chit pornire ,diverse pareri pe langa subiect ....
Subiecte similare
» Pini Obd Comunicare
» Mazda /Ford testul cu ledul
» De ce se codeaza Injectoarele
» Repara pompa injectie Ford sau Bmw Opel
» Testare ford ECC4 -ECC5 Prin mufa obd2 sau 1
» Mazda /Ford testul cu ledul
» De ce se codeaza Injectoarele
» Repara pompa injectie Ford sau Bmw Opel
» Testare ford ECC4 -ECC5 Prin mufa obd2 sau 1
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|