BMC GARAGE Baia Mare
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Cum se face corect o diagnoza la autovehicule

In jos

Cum se face corect o diagnoza la autovehicule Empty Cum se face corect o diagnoza la autovehicule

Mesaj Scris de Admin Lun Oct 02, 2017 4:17 am

Cum se face corect o diagnoza la autovehicule Downlo10


Sfaturi generale:
Conectati un Încărcator   pe masină . , veti fi în masină o jumătate de oră, poate o oră. În tot timpul, masina este pe  contact. . Fiti înteleptti si începeti prin încărcarea  baterii.cu un redresor care poate încărca cel putin 35A (unele masini si proceduri necesită un încărcător care poate încărca până la 70A).
Asigurati-vă că conectati încărcătorul corect, deoarece la modelele cu sistem de gestionare a bateriei si / sau un sistem de oprire a încărcăturii, încărcătorul
trebuie să fie conectat astfel încât gestionarea bateriei să încarce curentul de încărcare înainte de a trece la baterie.
An timpul testari se consuma consumă energie, inclusiv logare, module finder; se iau măsuri
Sunt prezente mai multe coduri de eroare?

Uitativa la toate codurile de eroare care sunt intermitente ; Acestea sunt doar sporadice
rezolvati mai întâi problemele simple izolate (care nu afectează alte coduri de eroare)
Partii de memorie la stabilirea codurilor de eroare Daca nu aveti coduri de eroare vizualizati cu  mare atentie parametri live ...

Un cod de eroare este (aproape) întotdeauna compus din două părti:
(Presiune Turbo, senzor, lampă, componentă specifică, de exemplu EGR, comutator, modul de comandă etc.)
Ce e în neregulă cu acesta (scurt-circuit, eroare de circuit, diferentă de control, etc.)
În plus, există câteva anun?uri regulate:
Freeze Frame
intermitent
MIL pe

Unde se întâmplă ceva?
Nu sunt necesare explicatii suplimentare.

Ce e în neregulă cu asta?
Nu uitati:
"defectiune în circuit (defectiune în circuit)" = Probleme electrice: cablarea si / sau partea relevantă; Dacă o componentă este defectă intern, această eroare poate apărea, de asemenea
"scurt la sol" = Probleme electrice: cablarea si / sau partea relevantă; Dacă o componentă este defectă intern, această eroare poate apărea, de asemenea
"scurt circuit la plus (scurt spre plus)" = Probleme electrice: cablarea si / sau partea relevantă; Dacă o componentă este defectă intern, această eroare poate apărea, de asemenea
"rezistentă la înaltă" = Probleme electrice: cablarea si / sau partea relevantă; Dacă o componentă este defectă intern, această eroare poate apărea, de asemenea. verificati sigurantele
"circuit deschis" = probleme electrice; cablarea si / sau componenta în cauză; Dacă o componentă este defectă intern, această eroare poate apărea, de asemenea. verificati sigurantele si mufele
"scurgere prezent (scurgeri)" ; sunt mereu scurgeri în presiune si furtunuri de vid
"semnal putin probabil (semnal inutil)" = probleme cu partea relevantă; uneori deconectarea plugin-urilor modulului în cauză poate fi solutia (modulul de comandă a fost "stricat" si este resetat în acest fel)
Există zeci de cauze cunoscute.

Freeze Încadrati conditiile de functionare la momentul înregistrării codului de eroare
Datele Freeze Frame sunt stocate în codurile de eroare cu module de regulă care utilizează protocolul KWP-2000 si care nu este (primăvara anului 2013).

Fault Prioritate
Această eroare afectează în mare măsură calitatea functionari; Sfat util: Opriti masina
Faceti o verificare imediat
Nu aveti nevoie de măsuri imediate, lăsati-o să rezolve la serviciul următor

Frecventa defectiunilor Numărul de erori apărute după ce eroarea a fost înregistrată pentru prima dată
Resetarea contorului Numărătoarea resetată este un număr atribuit unei erori la momentul primei înregistrări a respectivei erori. Acest număr reprezintă numărul de cicluri de conducere inutile (= eroarea nu se produce) înainte de eroarea însăsi. Dacă eroarea nu se produce în timpul unui ciclu de conducere, numărul este redus cu 1. Dacă cititi o eroare cu un numărător de resetare de 40, atunci numărul de contor de resetare va fi setat la 39 după un ciclu de conducere defect.

intermitent
Traducerea literară a intermitentului este: " apare intermitent ". Caseta de testare spune că este " sporadică ".
Eroarea apare doar ocazional. Deci, nu trebuie să vă faceti griji cu privire la ceva serios despre masină.
Solutie: Scanati automat, stergeti codurile de eroare , conduceti câteva zile si apoi scanati din nou codurile de eroare pentru a vedea dacă au revenit.
si dacă nu aveti plângeri (pierderea functiei) si indicatorul de defectiune nu este aprins si codul de eroare nu se întoarce, nu vă veti mai gândi la asta.
Informatii de fundal:
Memoria de erori stochează toate mesajele de eroare permanente si sporadice. Dacă apare o eroare si durează cel putin două secunde, este clasificată ca un mesaj de eroare permanent (mesajul de eroare în afara temperaturii timp de cel putin 60 de secunde, temperatura lichidului de răcire timp de cel putin 30 de minute la motorul rotativ). Dacă nu apare din nou un mesaj de eroare, este înregistrat ca intermitent. Dacă contactul este activat, toate mesajele de eroare existente vor fi automat redistribuite ca "sporadice" si vor fi listate doar ca "permanente" atunci când apar din nou după testare.
Erorile eronate, pierdute după 50 de ori (contactul pentru cel putin 5 minute si viteza vehiculului cel putin 30 km / h), sunt sterse automat (cu exceptia defectiunilor unui modul de comandă).

MIL pe bord
Explicatie simplă: Aceasta este o eroare importantă deoarece lampa de defectiune (MIL) se aprinde pe tabloul de bord.

Resetarea tuturor modulelor de module
Cel mai bine ar fi ca un modul Rule să înghită într-un moment si acum să "sufle în altă limbă". Ce puteti încerca este să resetati unitatea astfel încât să învete din nou ce "limbă" are nevoie să comunice. Încercati următoarele:
Creati si salvati Un Autoscan, pentru aceasta
Eliminati toate codurile de eroare si contactati autovehiculul
deconectati acumulatorul bateriei, apoi scoateti borna bateriei bateriei si confirmati căderea bateriei (păstrati această comandă pentru a preveni deteriorarea dispozitivelor electronice)
părăsiti masina timp de o oră sau de 12 ore
deconectati polul negativ
Toate valorile stocate au dispărut acum, iar modulele Regula trebuie să comunice din nou. După această caracteristică, starea contorului dvs. de zi a dispărut [asa că notati-vă atunci când credeti că este atât de important], iar setările radioului / cd / dvd sunt de asemenea plăcute [înainte de a executa actiunea, verificati mai întâi că aveti toate codurile si manualele de operare la indemâna].
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 351
Data de înscriere : 23/03/2013
Varsta : 45
Localizare : Baia Mare

https://www.facebook.com/testerautoB.M

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum