Probleme bobine VW si nu numai
Pagina 1 din 1
Probleme bobine VW si nu numai
Dtc P0300-P0304
Un cod de diagnosticare P0300 indică o rateu aleatoriu sau multiple. În cazul în care ultima cifră este un alt număr decât zero, aceasta corespunde cu numărul cilindru
care este rateuri. Un cod P0302, de exemplu, s-ar spune că cilindrul numărul doi este rateuri. Din păcate, un P0300 nu vă spun în mod special, care cilindru
este
Simptomele pot include: motorul porneste greu,rateuri ,oscilati relantiu,pierderi putere ...
Un P0300 cod poate însemna că una sau mai multe dintre următoarele sa întâmplat: Bujii defecte sau fire Bobină defect Senzor de oxigen defect Injector defect ,filtru aer/combustibil anbacsite,acuulator slabit sau borne oxidate acumulator sau fire masa caroserie motor..
Supapă de evacuare arse Convertor catalitic defect Lipite / blocat / scurgeri supapa EGR / pasaje Senzor de poziție a arborelui cu came defect Calculator defect,aer fals an admisie,compresie slaba /cilindru, MAF rău sau de masă senzor Air Flow.
1. Simptome
- masina nu mai trage corespunzator
- merge in 3 cilindrii (ralanty neregulat, se misca inclusiv schimbatorul de viteze)
- iconita de noxe se aprinde martor engine (poate sa nu se aprinda de loc, sau doar sa palpaie, sau sa stea aprinsa constant)
2. Identificare
Bobina umflata partea de sus cu codurile
Cea mai rapida si mai sigura diagnoza - te trimite direct la cilindru la care gasesti bobina cu problema.
Metoda babeasca - scoti toate bobinele si verifici daca ai rezistenta intre pinul 1 si 4 respectiv 2 si 3. La mine intre 2-3 nu mai aveam continuitate.
3 Inlocuire
Localizare: Bobina este localizata deasupra bujiei (bujia intra in bobina)
(necesar - imbus + 2 surubelnite late) + PIESA 036 905 715 E
- se desfac cele 4 suruburi care tin plasticul
- se elibereaza firele din clema
- se scoate bobina cu ajutorul surubelnitelor
- se scoate din mufa (CEA MAI GREA PARTE -are un opritor pe dedesupt accesibil doar dupa scoaterea bobinei)
- se pune bobina noua si se executa operatiile de mai sus in ordine inversa
Pe bobina apare anul de fabricatie
Un cod de diagnosticare P0300 indică o rateu aleatoriu sau multiple. În cazul în care ultima cifră este un alt număr decât zero, aceasta corespunde cu numărul cilindru
care este rateuri. Un cod P0302, de exemplu, s-ar spune că cilindrul numărul doi este rateuri. Din păcate, un P0300 nu vă spun în mod special, care cilindru
este
Simptomele pot include: motorul porneste greu,rateuri ,oscilati relantiu,pierderi putere ...
Un P0300 cod poate însemna că una sau mai multe dintre următoarele sa întâmplat: Bujii defecte sau fire Bobină defect Senzor de oxigen defect Injector defect ,filtru aer/combustibil anbacsite,acuulator slabit sau borne oxidate acumulator sau fire masa caroserie motor..
Supapă de evacuare arse Convertor catalitic defect Lipite / blocat / scurgeri supapa EGR / pasaje Senzor de poziție a arborelui cu came defect Calculator defect,aer fals an admisie,compresie slaba /cilindru, MAF rău sau de masă senzor Air Flow.
1. Simptome
- masina nu mai trage corespunzator
- merge in 3 cilindrii (ralanty neregulat, se misca inclusiv schimbatorul de viteze)
- iconita de noxe se aprinde martor engine (poate sa nu se aprinda de loc, sau doar sa palpaie, sau sa stea aprinsa constant)
2. Identificare
Bobina umflata partea de sus cu codurile
Cea mai rapida si mai sigura diagnoza - te trimite direct la cilindru la care gasesti bobina cu problema.
Metoda babeasca - scoti toate bobinele si verifici daca ai rezistenta intre pinul 1 si 4 respectiv 2 si 3. La mine intre 2-3 nu mai aveam continuitate.
3 Inlocuire
Localizare: Bobina este localizata deasupra bujiei (bujia intra in bobina)
(necesar - imbus + 2 surubelnite late) + PIESA 036 905 715 E
- se desfac cele 4 suruburi care tin plasticul
- se elibereaza firele din clema
- se scoate bobina cu ajutorul surubelnitelor
- se scoate din mufa (CEA MAI GREA PARTE -are un opritor pe dedesupt accesibil doar dupa scoaterea bobinei)
- se pune bobina noua si se executa operatiile de mai sus in ordine inversa
Pe bobina apare anul de fabricatie
Subiecte similare
» Probleme Rover 75
» Probleme remedieri turbina Vw
» Probleme incalzire Habitaclu Nissan qhasqai j10
» Sistemul de alimentare Pompa Injectie Probleme Diagnosticare
» Probleme remedieri turbina Vw
» Probleme incalzire Habitaclu Nissan qhasqai j10
» Sistemul de alimentare Pompa Injectie Probleme Diagnosticare
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|