BMC GARAGE Baia Mare
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Senzori Camshaft Crankshaft Hall

2 participanți

In jos

Senzori Camshaft Crankshaft Hall Empty Senzori Camshaft Crankshaft Hall

Mesaj Scris de Admin Joi Mar 28, 2013 10:23 am

Ce anume se poate defecta in acesti senzori ?

Am vazut ca are o bobina si un magnet - nu vad cum se pot defecta !!!!!!

Magnetii poate din cauza temperaturii sa le scada cu timpul capacitatea dar magnetii rezista la temperaturi mari 250 grade .
Nu temperatura ci variatiile de temperatura pot face ca plasticul carcasei acelui senzor sa imbatraneasca, apar mici fisuri in care intra ulei, mizerie. Bobina se intrerupe de la socuri si vibratii. In plus, nu-s facuti sa tina o viata...
ideea e ca producatorii de piese de schimb sa aiba si ei din ce trai.
Senzorii sunt si ei un fel de consumabile
da adevarat se mai schimba - dar cel care il am eu pe masina acum pare in regula
- calculatorul nu imi gaseste eroare pe el .Care ar fi cauza..
Magnetiilor le scade eficienta in timp ,bobinele se pot intrerupe ,
emailul care izoleaza sarma se degradeaza din cauza caldurii si/sau socuri ,
contactele se oxideaza (inclusiv cele aurite) ,izolatia conductorilor se topeste.
Declanşare magnetică pe arbore cotit:
Daca aveti probleme porniri greoaie la rece sau la cald sau masina refuza sa porneasca
Verificati acesti senzori cu un testerhttp://testerauto.home.ro/ sau vizual cablaj pilitura pe varful sau fisuri etc..
Daca la tester apare decalaj mai mare de -5 +5 Grade se va verifica neaparat Distributia...

Un senzor cu declanşare magnetică transformă mişcarea unui dinte metalic feros într-o tensiune oscilantă. În timp ce dintele pinionului de declanşare trece la distanţă redusă de vârful pinului polar, câmpul magnetic din jurul bobinei variază. Când câmpul magnetic se schimbă, o tensiune este indusă în bobină, proporţională cu puterea şi frecvenţa de schimbare a câmpului. Se produce o oscilaţie completă pentru fiecare dinte care trece. Pinionul de declanşare este montat pe capătul arborelui cotit şi senzorul generează o serie de impulsuri pe care ECU le foloseşte atât pentru avansul la aprindere, cât şi pentru calajul injecţiei. Majorităţii pinioanelor de declanşare le lipsesc doi sau trei dinţi, prin aceasta furnizând către ECU distribuţia Punct Mort Superior.
Senzor Hall/MRE pe arbore cu came:
Senzorul Hall - generează un impuls, care declanşează modulul de aprindere.
Senzorul se găseşte de regulă în chiulasă, în apropierea imediată a arborelui cu came sau a arborelui cu came.
Acest tip de senzor utilizează un tip special de semiconductor pentru transformarea unui câmp magnetic variabil într-o tensiune variabilă. Un câmp magnetic mai puternic generează o tensiune mai ridicată.
Spre deosebire de dispozitivele cu declanşare magnetică, ieşirea unui dispozitiv cu efect Hall nu este influenţată de frecvenţa variaţiilor dintr-un câmp magnetic. Tensiunea produsă de senzorul Hall este de ordinul milivolţilor şi este amplificată de electronică chiar din interiorul dispozitivului.
Tensiunea de ieşire rezultată este în general determinată de tensiunea de alimentare, astfel, dacă alimentarea este de 5 V, semnalul de ieşire va fi de 5 V şi, dacă alimentarea este de 12 V, atunci semnalul de ieşire va fi de 12 V. Se produce o oscilaţie completă pentru fiecare dinte care trece.
Pinionul de declanşare face de regulă parte din arborele cu came propriu-zis şi senzorul produce o serie de impulsuri pe care ECU le foloseşte, în combinaţie cu senzorul arbore cotit, atât pentru avansul la aprindere, cât şi pentru calajul injecţiei.
Ambii senzori au treaba cu pornirea (mai exact aprinderea).
Crankshaft -Senzor Vibrochen -este un dispozitiv electronic folosit într-un motor cu combustie internă pentru
a monitoriza pozitia sau viteza de rotatie a arborelui cotit . Aceste informatii sunt utilizate de către sistemele de gestionare a motorului pentru a controla sistemul de aprindere c si alti parametri motorului.
poate fi utilizat în combinatie cu o structură similară arborelui cu came senzorul de pozitie pentru a monitoriza relatia dintre pistoane si supape în motor, care este deosebit de important în motoarele cu sincronizare variabilă a supapelor . , . Această metodă este, de asemenea, utilizată pentru a "sincroniza" cei patru timpiai motorului la pornire si nu numai
Camshaft -SENZOR AX CU CAME-Relatia de rotatie a arborelui cu came si rotatia a arborelui cotit este de o importantă critica. Deoarece supape de control fluxul de gaze de aer / amestec de admisie si evacuare de combustibil, acestea trebuie să fie deschise si închise la momentul oportun în timpul cursei pistonului . Din acest motiv, arborele cu came este conectat la arborele cotit , sau indirect, prin intermediul unui lant sau curea de distributie.
Într-un motor în doi timpi , care utilizează un arbore cu came, fiecare vana este deschisă o singură dată pentru fiecare rotație a arborelui cotit; în aceste motoare, arborele cu came se rotește cu aceeasi viteză ca si arborele cotit. Într-un motor în patru timpi , supapele sunt deschise doar pe jumatate la fel de des, astfel, două rotatii complete ale arborelui cotit apar pentru fiecare rotatie a arborelui cu came.

https://i.servimg.com/u/f76/18/19/91/41/locati10.jpg
https://i.servimg.com/u/f76/18/19/91/41/senzor10.jpg
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 351
Data de înscriere : 23/03/2013
Varsta : 45
Localizare : Baia Mare

https://www.facebook.com/testerautoB.M

Sus In jos

Senzori Camshaft Crankshaft Hall Empty Re: Senzori Camshaft Crankshaft Hall

Mesaj Scris de Admin Joi Apr 18, 2013 11:54 am

La ford senzorul vibrochen este reglabil mare atentie daca ati lucrat la el  se slabesc suruburile se lasa pana jos si apoi se ridica 2 mm sau mai mult pana porneste motorul

La peugeot sau citroen daca se misca din pozitia lui motorul porneste greu si nu se tureaza an turatie se opreste motorul ca si cum nu sar alimenta cu combustibil ...

La renault /dacia se depune pilitura de fier si  nu mai porneste deloc sau uneori doar la cald apare aceasta simptoma ...
flywheel sensor cod Df 023(senzor vibrochen sau  Crankshaft ) Arrow Sunt diferiti de la diesel la benzina

La bmw se antrerupe cablul la ambi senzori din cauza temperaturilor ridicate  find izolat si cu folie de aluminiu aceasta retine caldura sub izolatia principala si an anumite poziti trepidati se opreste motorul  si cand se raceste porneste....
La mazda modelele care al au an spatele fuliei motorul longitudinal apar vibrati la fulie si al loveste fulia si nu se tureaza de loc .........
De cele mai multe ori nu da eroare pe tester ca ar fi probleme cu acest senzor ...la unele modele crapa anvelisul de plastic si cand este motorul cald se dilata bobina si motorul se opreste an mers iar cand se raceste merge ok...
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 351
Data de înscriere : 23/03/2013
Varsta : 45
Localizare : Baia Mare

https://www.facebook.com/testerautoB.M

Sus In jos

Senzori Camshaft Crankshaft Hall Empty Re: Senzori Camshaft Crankshaft Hall

Mesaj Scris de v11 Mier Ian 09, 2019 9:07 am

Foarte frumos explicat acest Articol.
Multumim pentru Implicare...

100% BEST

BR

v11

Mesaje : 6
Data de înscriere : 06/01/2019

Sus In jos

Senzori Camshaft Crankshaft Hall Empty Re: Senzori Camshaft Crankshaft Hall

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum